Alla inlägg den 28 november 2013

Av storm82 - 28 november 2013 17:44

Idag har varit en jobbig dag. Funderat på varför det alltid är jag som ska fixa med allt... dom andra nere på min fas3 plats gör inte mycket för världen... om jag har saker som jag ska göra.. varför har inte dom??


axeln värker mer än vanligt.. gör så ont så man vill spy.. varför ska man behöva leva med det här?? vilken livskvallite har man, när man har ont 24h om dygnet?? läkarna tycker att man får leva med det.. 


konstigt att depressionen tar överhand? känner inte att jag har mycket att leva för, allt känns så jobbigt,, speciellt när jag får bära alla problem själv, familjen orkar inte, vännerna orkar inte... omgivningen orkar inte,, vill bara lägga mig ner och gråta..... 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards