Alla inlägg den 2 december 2013

Av storm82 - 2 december 2013 23:35

Hmm förra veckan var verkligen inte rolig, fick besked om att en familjemedlem har canser, även om det är en mildare form med goda utsikter, så blir man orolig, funderar på när oturen ska vända, när man ska få lite medgång i livet, själv ska jag tillbaka till vårdcentralen om en vecka, ska kolla upp ett par knölar i nacken igen. ingen som förstår hur mycket det här kan ta på en, hur dåligt man kan må. det jobbigaste nu är att jag känner att jag kan inte längre vara sjuk inför min familj, dom har nog som det är. kan inte visa att jag är orolig, så på många sätt och vis så är jag glad över att jag inte bor nära dom, att dom inte behöver se hur läget är med en annan. har testat att sova i sängen igen, gick inget vidare, en natt utan värk, sen var det kört, ska man verkligen behöva leva så här???

Ovido - Quiz & Flashcards