Alla inlägg den 8 december 2013

Av storm82 - 8 december 2013 00:59

Att träffa någon i dagens läge är inte lätt. Dom man är i kontakt med, blir man rädd för, har man ingen betydelse i dagens läge?

Känns som om många bara är ute efter en sak, knappt man vågar träffa någon längre, Det enda dom vill är att ha sex, man känner sig utnytjad. finns det ingen respekt nu för tiden, eller är det bara jag som råkar på fel sorts män??? Vist nu ska man inte dra alla över en kant, finns säkert dom som är underbara, men vart är dom? Tanken är nog att jag ska vara ensammen.

Värken i kroppen sprider sig, har så ont i min axel så jag vill spy. Men måndag ska jag träffa en läkare, även om det inte är för värken, vill ha en ordentlig koll på knölen i min nacke. 

Så trött på allt, kan bara hoppas det blir bättre snart, det här är inget liv att leva.... 


Ovido - Quiz & Flashcards