Alla inlägg den 13 december 2013

Av storm82 - 13 december 2013 10:25

Okej, sitter på min sysselsättningsplats, har näsan i datorn, sitter en kille i soffan. och tjatar hela tiden. svarar enstavigt och tittar på datorn, en vanlig person skulle fatta att man inte är pratsugen, har en sån där dålig dag igen med mycket värk, ont i skallen och nacken, sammtidigt som den här personen håller på och tjatar hål i skallen på en..


Idag för 2 år sen så gjorde jag min matsäckoperation, tänk vad tiden går fort. vad mycket som hunnit hända under den här tiden. 

det värsta är ändå att man fick fibro diagnosen i somras. att man inte får hjälp av vården. känns som om man inte har ett drägligt liv. 31 år gammal och har ont hela tiden. vet inte vad jag ska ta mig till längre.. 

Ovido - Quiz & Flashcards