Alla inlägg den 23 december 2013

Av storm82 - 23 december 2013 22:50

Idag har varit en lång dag, började med skallebank från h-lvete, sen iväg och handla, så man har något i kylen när man kommer hem från en så stressig jul, tågresa på väntetid tog bortåt 6 timmar, snacka om att man är trött på högljuda barn och gnälliga vuxna. 

Det som ändå kändes mest, var när man steg av tåget, flera hade familj som mötte upp dom, men inte jag, när jag steg av tåget för sista gången, kunde inte personen som skulle hämta mig, stiga ur bilen. Har inte träffat min syster sen i mitten av september, blir ledsen när man inte ens får en kram eller att dom möter en när man kliver av tåget. 

Jaja tredje året i rad som jag är singel över jul, känns lite si så där, 


Önskar er där ute en underbart god jul, 


Ta det försiktigt där ute... 

Av storm82 - 23 december 2013 00:11

Nu är det jul om 2 dagar, och räkningarna betalda. Känns inte som en rolig jul när man betalat och gjort rätt för sig, 1700 kvar på kontot... Har inte råd att köpa en enda julklapp, man blir så deprimmerad.. men imorgon bär det av till familjen, så man får göra det bästa av det som kommer, även om det är svårt.. 

Önskar er där ute en fröjdefull jul med nära och kära,,, 

Ovido - Quiz & Flashcards