Alla inlägg den 15 januari 2014

Av storm82 - 15 januari 2014 14:50

Jahap, då har man avverckat en dag till. Man blir deprimmerad av allt som händer runt om en. Man ser folk som håller varandra i händerna, går och shoppar, tar en fika med en vän. Vad gör jag? Går ner till min sysselsättningsplats, gör det jag ska där nere, sen går man hem igen. Den enda som möter mig är katten, sen ska man laga mat, spendera en ensam kväll igen. Inne i en djup svacka nu, där jag känner att jag inte duger till, inte kommer få några barn, ingen att leva tillsammans med. Jobb är en avlägsen drömm, men något jag vill så mycket, få känna ett värde, att man gör något för sig själv. Men vet inte längre vad jag duger till. ingen som precis stöttar mig, känns som om jag måste klara av alla mina hinder helt själv, för ingen som bryr sig. Hur ska man göra för att hitta en väg ut ur allt som blockerar en???

Ovido - Quiz & Flashcards