Alla inlägg den 27 januari 2014

Av storm82 - 27 januari 2014 19:13

Kärlek är ett väldigt stort ord, vad menas med det? att man bryr sig om någon? att man tänker på någon hela tiden eller vad kan man sätta in ordet i?

Själv funderar jag på med jämna mellanrumm om jag någonsin har varit kär, om jag är kapabel till at känna kärlek. Jag bryr mig om min familj och mina vänner otroligt mycket, men.... älskar jag dom?

Vi har många känslor inom oss, frågan är bara om vissa har mer förmåga än andra på att visa hur dom känner. Den som gör mig orätt kan sluta exictera för mig, den finns inte i min värld, den som skadar mig, har jag svårt att förlåta, den som gör mig glad, är min närmaste vän, men tror aldrig att jag riktigt känt verklig kärlek, någon som varit mit allt, dom jag varit tillsammans med har jag varit förälskad i, men den känslan har snabbt försvunnit, gått över till att jag tyckt om, mer kan jag inte säga att jag känt för dom, 

Hoppas ni där ute får uppleva den härliga känslan att få vara kär, att bli älskad... 

Ovido - Quiz & Flashcards