Alla inlägg den 20 mars 2014

Av storm82 - 20 mars 2014 09:14

Att vara singel är ju inget som dom flesta strävar efter, därför måste man ju som singel dejta. Där ute känns det som om man är en köttbit på köttmarknaden. ibland är man eftertraktad, andra tillfällen så är det ingen som vill ha en. Sen ska man ju veta vad som lockar dom utav det andra könet, en del dejting profiler som man kommer över, har en del skrivit som en jobbannons. Även om det är på skämt, så är det ju nästan så, man ska lägga upp vad man söker, vilka egenskaper personen ska ha,  vad man förväntar sig, ja listan kan göras lång. 

Själv känner jag mig nästan som om folk tror att jag är rassist, då jag inte svarar personer med utländsk härkomst, men jag är inte intresserad, jag dras inte till dom. Det man inte tänker på i det här fallet är att det finns dom som väljer bort personer som är: överviktiga, rökare, dom som dricker alcohol, folk med barn. ja listan kan göras lång av vad man väljer bort. Men inte är man en sämre person för det...... 

Ovido - Quiz & Flashcards