Alla inlägg den 31 mars 2014

Av storm82 - 31 mars 2014 10:29

En sak märks när man dejtar, en annan får känslor, dom man träffar är till 95% ute efter en enda sak, att få en i säng, detta får mig till att fundera, är det mig det är fel på? är jag så motbjudande? eller kan jag inte tyda signalerna? ja jag vet inte, jag vill få känna känslan av att vara kär, känslan när man inte mår så bra, kunna krypa ihop i den personens famn, när man drömt en mardröm kunna krypa ihop hos någon.. 


Jag har helt nyligen accepterat att jag nog aldrig kommer få uppleva känslan upplevelsen att bli gravid, att få ett barn som är mitt eget,, men det kommer aldrig med all säkerhet att inträffa.. känslan av att leva ett liv själv, att inte få några barn, att bli den bortglömda personen som lever med konstant smärta, svarta tankar, fattigdom, känslan att inte klara något, gör mig gråtfädig, får mig att undra om det här livet är värt det.... 

Skapa flashcards