Direktlänk till inlägg 31 mars 2014

Känslor

Av storm82 - 31 mars 2014 10:29

En sak märks när man dejtar, en annan får känslor, dom man träffar är till 95% ute efter en enda sak, att få en i säng, detta får mig till att fundera, är det mig det är fel på? är jag så motbjudande? eller kan jag inte tyda signalerna? ja jag vet inte, jag vill få känna känslan av att vara kär, känslan när man inte mår så bra, kunna krypa ihop i den personens famn, när man drömt en mardröm kunna krypa ihop hos någon.. 


Jag har helt nyligen accepterat att jag nog aldrig kommer få uppleva känslan upplevelsen att bli gravid, att få ett barn som är mitt eget,, men det kommer aldrig med all säkerhet att inträffa.. känslan av att leva ett liv själv, att inte få några barn, att bli den bortglömda personen som lever med konstant smärta, svarta tankar, fattigdom, känslan att inte klara något, gör mig gråtfädig, får mig att undra om det här livet är värt det.... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av storm82 - 12 juli 2017 02:04

Under hela mitt liv, har jag känt mig oälskad. Känslan av att inte duga för sin familj, att man inte är duktig nog, att man inte är populär eller har många vänner,  Jag har ingen högskole utbildning, Men flera andra olika utbildningar. En av dom ut...

Av storm82 - 4 juli 2017 02:16

Just nu så läser man i tidningarna om alla våldtäckter som är på festivalerna och andra arrangemang som är ute i landet. Det som får mig att fundera är, ska det verkligen behöva bli så att man måste dela upp män och kvinnor, ska inte par få kunna gå ...

Av storm82 - 2 maj 2017 20:44

Idag är en upp och ner dag, gamla bekantskaper har hört av sig, vilket var trevligt. Ikväll kom dock tankarna om livet. Vad som händer när vi dör, vandrar vi vidare, föds vi igen, har man en själ? Jag har alltid trott att man lever mer än en gång. ...

Av storm82 - 18 april 2017 19:48

Att hela tiden få höra, "Du måste skaffa dig ett jobb" Får mig bara att må ännu sämre. Känna sig ännu mer värdelös. Högsta drömmen är att hitta mig ett jobb, ett som ger mig glädje, får mig att må bra, som kroppen orkar med. Men har hellt tappat själ...

Av storm82 - 9 april 2017 23:31

Många är i dagens läge medvetena om fk och deras sätt att behandla personer som är sjukskrivna eller på något sätt beroende av dom, själv råkade jag ut för en chock för ett tag sen. För någon vecka sen pratade jag med en vän, som varit med om en olyc...

Skapa flashcards