Alla inlägg den 1 april 2014

Av storm82 - 1 april 2014 19:09

I nattens drömmar, då är jag jagad, olika sorters djur/människor/zombies jagar mig, Har kommit fram till att det är alla saker i min vardag som gör att jag känner mig jagad, min familj tycker att "ja du får skaffa dig ett jobb" Vet dom hur dagens arbetsmarknad ser ut? Speciellt för en som har värk 24 timmar om dagen, ibland så funderar jag på vilken arbetsgivare som vill ta sig an mig, någon som vet någon? 

Fick positiv feedback igår kväll iallafall, blev lovad att om personen kommer över något jobb som skulle passa mig, så skulle han rekommendera mig, han vet att jag vill, att jag gör allt för att få ett jobb. 

Även chefen på min sysselsättningsplats kollar runt. jag går via kontakter, sånna som känner mig, vet vem jag är, vet att jag inte tar ledigt för minsta lilla. 

Men vågar man drömma om ett jobb, få kunna vara ekonomiskt oberoende? känna att man har en nytta i samhället? Det är den stora frågan.... 

Ovido - Quiz & Flashcards