Alla inlägg den 17 maj 2014

Av storm82 - 17 maj 2014 22:31

Du var min bästa vän, du var den jag alltid kunde vända mig till, sen sågs vi och det som hände hände, trodde vi skulle klara det den här gången, eftersom samma sak gick vi igenom för många år sedan, men vi båda hade förändrats. Han var far till 2 söner, jag har ett långt/dåligt förhållande bakom mig, han ville ha mer av mitt hjärta än jag var bered att ge. jag klarade inte av att vara den andra, älskar dig över allt, men vi klarade inte av situationen, 

Så mycket har hänt sen den dagen du kallade mig för missbrukare, så lång tystnad. jag vill bara höra av mig till honom, men det blir inte av, jag vågar inte då jag är rädd för att han ska avfärda mig, 

Med allt som hänt, min mor som fick canser, jag som bara blir sämre och sämre, som igår blev jag av med min fas3 plats, af stängde ner den med omedelbar verkan, en förlorade sitt jobb, blev uppsagd igår, 

Just nu vill jag bara ha honom här, som min vän, som den som är den som håller mig uppe när jag är nere, sorgen är så stor..... 

Ovido - Quiz & Flashcards