Alla inlägg den 27 juni 2014

Av storm82 - 27 juni 2014 10:02

En ny dag, snart är det helg, är så skönt där jag är nu, då personen brevid mig med har fibromyalgi. Vi är båda överens om att det är skönt att ha någon som förstår vad ordet fibromyalgi betyder, vad det gör med ens liv, vad som gör med ens vänner och familj. 

Att planera morgondagen är inget som är lätt för någon av oss, då vi inte vet hur kroppen är imorgon. Hon själv äter inga mediciner, medans jag äter mängder. men ingen av oss mår bättre av någotdera. 

Idag har jag en dag då smärtan kommer och går, är rätt jobbigt då man är upp och ner i humöret beroende på hur mycket värk man har. 

Självförtroendet blir mindre och mindre, jag vill jobba, jag vill träna, men vet inte längre vad jag kan, känslan av värdelöshet kommer krypande hela tiden, 

Ovido - Quiz & Flashcards