Alla inlägg den 11 juli 2014

Av storm82 - 11 juli 2014 10:33

Många idag nätdejtar, så gör även jag. För första gången hände något mig som jag aldrig trodde skulle hända. Skulle träffa en kille idag, har inte än bestämt mig hur jag ska göra, då jag fick ett samtal tidigare. Jag vart så rädd så jag slängde på luren. Varav jag senare skickar ett sms. Det visar sig att den där jag skulle träffa i stort sett har ljugit om allt som hänt den senaste veckan. Vissa saker personen sagt har stämt, men mycket är lögn. Känner mig sviken, känner mig bedragen. Vem ska man kunna lita på hädanefter? 

Finns det någon där ute som kan prata sanning?

Funderar på att ändå träffa den här personen och ställa honom mot väggen, visa vad han gör mot folk runt omkring sig. han skadar inte bara sin familj, utan alla som kommer i kontakt med honom..... 

Ovido - Quiz & Flashcards