Alla inlägg den 27 juli 2014

Av storm82 - 27 juli 2014 04:27

Alla som har levt i ett dåligt förhållande kommer se vad jag menar, alla som inte gjort det kommer bara säga, "det är ju bara att lämna personen, ta sitt pick och pack och dra"

Tyvär är det inte så enkelt. Min syster lever idag med en psykopat. i början av deras förhållande, när hon inte viste vart det hela vart på väg så skrev hon med en annan kille. Detta fick hennes nuvarande reda på, efter att han installerat ett program på hennes telefon, så han fick tillgång till alla sms etc, som hon fått sedan hon skaffade telefonen. Detta får hon om och om igen be om ursäkt för, hon har ett antal gånger blivit utkastad. Han har sen "övertalat" henne att dom ska fortsätta. Nu har dom till råga på allt köpt en gård ihop och hon är gravid. Om han nu inte känt något för henne, varför gick han då med på det här? Han ska vara en "vuxen man" psykopat skulle jag vilja kalla det. Han har tryckt ner henne i skorna, hon ser hans dåliga sidor, men vill hela tiden ha honom, hur illa han än beter sig, känner så väl igen typen på min före detta. han var liknande den här killen. han viste vilka knappar han skulle trycka på. Hur han skulle bete sig för att ge en dåligt samvete. Till råga på allt, så vågar hon inte berätta för resten av familjen hur illa det är. för hon vet hur dom kommer flyga i luften. Så hon vänder sig till mig, blir "glad" för det. Att hon inte håller det inom sig själv. att hon tror hon måste kämpa mot alla demoner själv. Men den dagen han rör henne.. Då kommer jag själv, hur ont jag än kommer få, nita honom. Just nu kan jag bara lyssna och stötta. man känner sig så hjälplös...... 

Ovido - Quiz & Flashcards