Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av storm82 - 10 augusti 2014 17:19

Humöret är i bott. Samma visa som vanligt, två veckor kvar, i stort sett noll på kontot. Var på jobbintervju i fredags, men gick inte vidare, Min mor ringde idag, helt enkelt frågar hon om varför jag inte har några pengar kvar, ja man blir ju inte rik som arbetslös, 

Värken och oroligheterna att aldrig ha pengar gör att jag mår så dåligt så jag i stort sett vill ge upp, vill inte kämoa mer snart. vad finns det att kämpa för? livsgnistan försvinner med jämna mellanrum., jag vet att det finns dom som har det värre än mig, men min situation är dålig nog för mig, jag vill få tillbaka mitt liv, få känna mig speciell, få känna mig älskad, att få någon att luta sig mot när det stormar, är trött på att klara allt själv, att få höra hur värdelös man är att man inte hittar ett jobb, att man får rycka upp sig, fast att man knappt kan skriva med en penna vissa stunder. för att värken i handen gör att all kraft försvinner. Jag vill, men hittar inte orken..... 

Skapa flashcards