Alla inlägg den 3 september 2014

Av storm82 - 3 september 2014 07:39

Män har börjat skrämma mig, det verkar som om man bara duger för en sak, det vill säga sex. När man är där ute på dejtingsidorna, så kan det börja bra, men ju mer man pratar med dom, så är det inte ovanligt att det väldigt snabbt kommer in på vad man gillar, hur stora bröst man har, och ibland dimper det även ner en liten bild på deras stoltaste kroppsdel. 

Har börjat fråga mig själv om jag inte är värd mer än dessa karlar som bara tänker med det nedersta huvudet. 

Eller är det bara jag som har otur? 

Det är också väldigt vanligt med män som har både flickvän/sambo/fru och barn, varför stannar folk kvar i något om man måste vara otrogen? 

Är så trött på dessa så kallade män, som bara vill ha sex, sen dra vidare till nästa, jag vill med träffa någon som älskar mig för den jag är. trodde jag hade en, men det satte dottern stopp för, så nu träffas vi i smyg, Men hur länge ska man stå ut med det? så länge dottern sätter sig på tvären så lär det ju inte bli mer iallafall....... 

Skapa flashcards