Alla inlägg den 20 november 2014

Av storm82 - 20 november 2014 08:56

Ibland vill man bara vara ifred, även om man sitter på en plats med en massa folk runt sig, men det är inte ett jobb, det är en "förvaring". Ibland känner man inte för att prata, eller vara social. Men detta ser inte dessa person, dom är helt omedvetna om att när man har hörlurarna i öronen, spelar musik, att man kanske inte vill vara den som hjälper till med allt, som ska svara på frågor, Känner bara att snälla låt mig va ifred. Låt mig vara i min bubbla, låt mig lyssna på min musik. Gå och fråga någon annan och tjata inte på mig. Låt mig vara ifred. Låt mig få deppa ifred. Låt mig få vara i min lilla bubbla, av sorg och ensamhet. För när det väl gäller så är det ändå ingen som finns där för att plocka upp mig när jag fallit ner......

Skapa flashcards