Alla inlägg den 5 december 2014

Av storm82 - 5 december 2014 08:53

Satt hemma igår, tänkte på hur livet kunde sett ut om jag inte varit överviktig, inte skadat mig när jag var 15. Tänk om jag hade fått vara frisk, hur mycket annorlunda skulle livet sett ut? Tänk om man inte varit mobbad i skolan, man hadde fått slippa depresionen. Det finns många tänk om... 

Men det som har hänt i mitt liv, har ju format mig till den jag är idag, även om man gärna skulle vilja slippa värken, så man skulle kunna orka som mäniska, slippa depressionen, så man kunde må bra. kunna jobba ha en ekonomi. Idag har jag under hundra kronor kvar på kontot. men får inga pengar förräns den 23:e. Jippie.. skulle vilja se våra politiker leva på den summan som en annan lever på. få allt till att gå ihop varje månad. Mår så dåligt just nu, när jag inte har råd att köpa julklappar. Avskyr den här tiden på året, då man inte kan göra något, alla andra kan. Men inte jag..... 

Ovido - Quiz & Flashcards