Alla inlägg den 31 december 2014

Av storm82 - 31 december 2014 16:42

Vad ska man säga om året som gått? Mycket har hänt, men lite har ändrat sig. Hadde en pojkvän för nästan 7 sju veckor, jag har varit på 2 arbetsintrevjuer som inte gett något. Men man har ju varit iväg. Känns som om fibron bara blir värre och värre, men slipper ju alla morfin och muskelavslappnande mediciner iallafall. fick min mor till att gråta på julafton, tack vare att min familj än en gång fick mig till att känna mig värdelös och att jag inte duger något till. Än en gång så får man fira in nyårsafton själv. Men alla dessa storhelger liknar alla andra dagar, känns inte så speciella längre, var mer när man var liten. 

Får önska alla er som läser min blogg ett gott slut på 2014 och ett gott nytt 2015, hoppas era drömmar slår in.... 

Ovido - Quiz & Flashcards