Alla inlägg den 6 januari 2015

Av storm82 - 6 januari 2015 16:53

Känner hur min deppression blir värre, hur jag sjunker djupare ner i den, hur jag inte är värd att fortsätta på dena jord. Jag är inte kapabel till att ta ett jobb som det är idag. Jag har ont i hela min kropp. Min hjärna säger att jag är inget värd, min närhet vill hela tiden ha mig som någon annan. Jag duger inte, svackan som jag är i just nu, gör inte min situation bättre. Känner mig tom, känner mig sliten, ingen som anser att jag har något av värde. Mina tänder vittrar sönder, men har inte råd att gå till tandläkaren, jag har fått ont på andra ställen i kroppen, men orkar inte ringa vårdcentralen. Dom kommer bara hänvisa mig till smärt. 

Vad är fel med mig? varför tar jag mig inte upp ur detta mörker? Varför får inte jag må bra? Vet att det finns dom som har det värre än mig, men orkar inte med så mycket mer, vill bara få må bra, stänga av alla känslor alla minnen, hjärnan och bara flyta bort...... 

Ovido - Quiz & Flashcards