Alla inlägg den 9 januari 2015

Av storm82 - 9 januari 2015 08:54

Dom säger att fas3 är ett "vuxendagis" men jag undrar jag. Tycker mer att det är en skvallerklubb. Dom lägger sig i andras liv, igår var det heta samtalsämnet en av dom som jobbar här och personens privatliv, detta gör mig väldigt irriterad. Vi som är här har inget med dom som jobbars privatliv att göra. Ärligt talat så är det ingen som har något med någons privatliv att göra. Känner mig så irriterad just nu, väntar bara på första bästa person som kan få mig att få ett utbrott. så man kan släppa en del av all den här irritationen som man bär på. 

Igår kväll var känslan av att få glömma, få försvinna, slippa tänka så stor. Drömmer mardrömmar varje natt nu igen, sover inget bra, känner mig inte utvilad för fem öre. Men det är bara att gå upp och se glad ut som vanligt. Det är ingen som kan förstå ens känslor iallafall..... 

Skapa flashcards