Alla inlägg den 4 mars 2015

Av storm82 - 4 mars 2015 11:10

Man sitter i sitt hörn på sin fas3 plats, även om man försöker stänga av hörseln, men det går inte alltid, det intressanta är vilket skitsnack som dom snackar runt omkring. Didkuterar folk som inte är närvarande, vad ditt och datt sa eller gjorde. 

Suck, tänk om dom la ner lika mycket energi på sina egna liv. Finns ju ett bra talessätt. "Bry dig om ditt och skit i andra" Håller mig rätt neutral när det kommer till det där med att diskutera andra. om det inte rör sig om något som är possitivt. Det är ju en annan sak att diskutera. 

Sen är det dom där negativa vibbarna som man känner av hela tiden, Jag är ju så extremt känslig när det kommer till andras energier. 

Men i vilket fall som helst, ord som förvaring, vuxendagis, etc etc det blir jobbigt att lyssna på i längden, känner hur jag drar mig allt mer och mer inom mig själv. Jag vill inte hamna i deras intriger. Är det någon som jag säger rätt ut vad jag tänker känner eller har på hjärtat så är det till personalen som jobbar här,, dom har ju i vilket fall som helst tystnadsplikt. tack gode gud för det. För snart får jag ett psykbryt och stryper någon,, (skämt och sido)...... 

Ovido - Quiz & Flashcards