Alla inlägg den 23 mars 2015

Av storm82 - 23 mars 2015 06:45

Den här veckan ska jag fixa med dom sista papprena, detta betyder att jag kommer börja jobba igen, livrädd är jag, det är helt klart, har inte jobbat på nästan 7 år och med all värk i kroppen som jag har, så tvivlar man, men jag är helt inställd på att göra ett bra jobb, visa dom att jag vill och kan. 

Jag ser min dröm om en ny och bredare säng bli verklig, Även om det blev en del oväntade utgifter förra veckan då jag vart tvungen att låna pengar av min syster då min katt blev dålig, nu har han fått medin och repar sig fort, han tycker ärligt talat att jag ska gå upp klockan 5 på morgonen och ge honom frukost. 

Nu ser jag fram emot att påbörja ett nytt kapitel i mitt liv och se vad som händer på detta kapitlet....... 

Ovido - Quiz & Flashcards