Direktlänk till inlägg 11 november 2015

Singel

Av storm82 - 11 november 2015 08:46

Varför köpa sex, när man kan få det gratis genom alla dejtingsajter som finns?

En sak som jag märker som singel idag när man är ute på tex badoo, happypancake, etc. Är killars syn på kvinnor, jag är väldigt medveten om att det med all säkerhet är likadant åt det andra hållet. Men jag kan ju bara utgå från vad jag själv råkar ut för. 

Häromveckan var det en 19 åring som skrev till mig, hans första kommentar var:

"Vad gör en MILF som du ute på badoo?" Min första tanke var då. Jag är 33 år gamal, har inga barn, och blir kallad för MILF.... suck, tryckter bort honom utan att svara. 

I lördags var det en annan 19 åring som skrev detta till mig:

"Imorgon ska jag ut i krig, vill du göra min sista kväll njutbar?" Samma sak igen, skakar på huvudet och blockerar den här personen. 

Sen finns det äldre karlar som skrivit saker som typ:

"vill du träffas och ha det skönt tillsammans?" 

"Vill du ses för en skön stund?" 

etc etc, listan kan göras lång. 

Sen finns det ju dom som man pratar ett tag med.. sen kommer påtryckningarna om bilder. och ju mer tiden går, ju mer avklätt vill dom ha. Jag vet inte vem det är som sitter på andra sidan skärmen, så nakenbilder får dom klara sig utan, men i samma veva som det tjatet börjar, börjar jag förlora respekten för dom. 

Sen kan jag inte förstå dom som ska skicka bilder på sitt käraste organ. Är det för att man ska bli imponerad? Jag kan då inte precis påstå att det någonsin har imponerat mig.. Jag blir istället lite äcklad. Jag är inte ute på nättet för att få mig ett ligg. 

Jag hoppas och vill fortfarande tro att man kan hitta kärleken..... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av storm82 - 12 juli 2017 02:04

Under hela mitt liv, har jag känt mig oälskad. Känslan av att inte duga för sin familj, att man inte är duktig nog, att man inte är populär eller har många vänner,  Jag har ingen högskole utbildning, Men flera andra olika utbildningar. En av dom ut...

Av storm82 - 4 juli 2017 02:16

Just nu så läser man i tidningarna om alla våldtäckter som är på festivalerna och andra arrangemang som är ute i landet. Det som får mig att fundera är, ska det verkligen behöva bli så att man måste dela upp män och kvinnor, ska inte par få kunna gå ...

Av storm82 - 2 maj 2017 20:44

Idag är en upp och ner dag, gamla bekantskaper har hört av sig, vilket var trevligt. Ikväll kom dock tankarna om livet. Vad som händer när vi dör, vandrar vi vidare, föds vi igen, har man en själ? Jag har alltid trott att man lever mer än en gång. ...

Av storm82 - 18 april 2017 19:48

Att hela tiden få höra, "Du måste skaffa dig ett jobb" Får mig bara att må ännu sämre. Känna sig ännu mer värdelös. Högsta drömmen är att hitta mig ett jobb, ett som ger mig glädje, får mig att må bra, som kroppen orkar med. Men har hellt tappat själ...

Av storm82 - 9 april 2017 23:31

Många är i dagens läge medvetena om fk och deras sätt att behandla personer som är sjukskrivna eller på något sätt beroende av dom, själv råkade jag ut för en chock för ett tag sen. För någon vecka sen pratade jag med en vän, som varit med om en olyc...

Skapa flashcards