Alla inlägg den 17 november 2015

Av storm82 - 17 november 2015 09:00

Du säger att du känner mig,,,, du säger att jag är lätt att läsa... att du vet hur jag tänker, vem jag är, 

Att jag är din avbild...... 

Nej du vet inte mycket om mig, det var många år sedan jag slutade låta dig se vem jag är och vad jag tänker. Varför skulle jag låta dig komma nära, när du ändå bara gör mig illa. Du tjatar om att jag ska flytta närmare, varför skulle jag lämna den stad som varit min hemstad dom 10 senaste åren. Du vill styra, du vill kontrollera, men jag bröt mig loss för länge sedan. Att du betalar mina resor hem till er, det får ni gärna göra, efter allt du gjort mot mig, efter allt du sagt, Att jag aldrig skulle klara mig själv, att jag är spelmissbrukare, spelar bort alla pengar som jag har. Du har gjort allt för att trycka ner mig, sen den dagen som jag föddes, att vara en liten docka, synas men inte höras. gjorde man något fick man en blick som sa att det där kommer du att få sota för sen..... konstigt att man flyttat iväg, så man slipper din inblandning i mitt liv... 

Skapa flashcards