Alla inlägg den 30 november 2015

Av storm82 - 30 november 2015 14:57

Igår kollade jag på en musikvideo som en kille som några av mina gamla ungdommar känner har gjort, kollade in kommentarsfälltet och blev paff. 

Politikerna som idag ska vara en förebild och sköta sig, tror att man kan uttrycka sig hur man vill, till det hela hör det att killen vars musikvideo har fått den här kommentaren, är så svensk som man kan bli. 

 
Äcklig låt! Tyvärr som Nasir - Kanecco Lämna eller bli utskickade"
 
Vilka signaler sänder det här till våra ungdommar som finns där ute i landet? Vet inte ens om jag vågar publicera det här inlägget då jag antagligen kommer bli påhoppad från alla håll. Men anser att alla mäniskor ska ha samma värde. Kommer man hit till detta land och sköter sig, så ska man ha samma rätt som alla andra att få leva ett normalt liv, få kunna vara trygg och må bra. Sen dom som kommer och missköter sig kan åka tillbaka till där dom kom ifrån. Jag läser varje dag om vad personer gör mot varandra, bränner ner asylboenden, skickar folk efter varandra, det intressanta är att folk skyller allt på invandringen, vart kommer det hela att sluta?????
Ovido - Quiz & Flashcards