Alla inlägg den 17 december 2015

Av storm82 - 17 december 2015 18:13

Nu är snart julen här igen.. och jag mår sämre än vanligt, jag har familj, jag har några få vänner, men bor i en stad som man knappt känner någon, ingen familj nära, men det är mitt eget val, 4e julen i rad som jag är ensam, ska fira med familjen, men sen åker jag hem igen, till min lilla lägenhet och min katt. Känslan jag har är att problemen läggs på mig, Jag har ingen egen familj, inga barn, ingen pojkvän, vid såna här tider känner man av ensamheten ännu mer, vill bara försvinna, börja om på nytt, där varken familj eller så kallade vänner vet vart jag tagit vägen, har ingen lust längre, kroppen värker, hjärtat är trasigt, kan knappt förmå mig till ännu en dejt med han som säger att han är mr right, men när det väl kommer till kritan är personen bara ute efter sex, Jag undrar vad jag gjorde för ont i mitt tidigare liv som gjorde att jag måste få utstå allt detta.. 

Ovido - Quiz & Flashcards