Alla inlägg den 14 januari 2016

Av storm82 - 14 januari 2016 00:23

Igår förlorade jag min familj, inte så att dom dog, men dom tog beslut att än en gång inte lyssna på vad jag hade att säga, så jag tog beslutet att bryta med dom. Innan jag ens hade fått förklara, så började personen att dra sina egna slutsatser, gapa och skrika på mig, Jag har tröttnat på att min familj behandlar mig som skit, att jag inte blir trodd, att dom alltid utser mig till syndabocken. Vem ska dom nu utse till det svarta fåret? för jag tänker inte svara när dom ringer, svarade på ett sms idag som mamma skickade, men det var för att få henne att fatta att jag inte mår bra, att jag vill att dom lämnar mig ifred. att jag inte orkar med dom längre. Orkar inte med allt drama, allt som jag måste ordna upp. 

Det här är ett av dom svåraste besluten jag har behövt att ta. Men jag tog det, det känns jobbigt, men jag ska visa dom att jag klarar mig utan dom.... 

Skapa flashcards