Alla inlägg den 11 mars 2016

Av storm82 - 11 mars 2016 17:49

Igår fick jag reda på att personen som en gång utsåg mig till sin bonusmamma, lever i ett farligt förhållande. Hennes sambo misshandlar henne, klår henne gul och blå, har fått henne att strypa all kontakt med vänner och familj, han har även kört under inverkan av alkohol och droger, varit tagen för innehav av droger, hotat att slå ihjäl hennes mamma, ja listan kan göras lång, personen är livsfarlig, och jag vågar inget göra. I det här fallet är jag rädd för mitt eget liv, rädd för hennes liv, rädd för att han en dag slår ihjäl henne. Vet inte vad jag ska ta mig till. Känner mig så jävla hjälplös, när mamman berättade det här för mig igår, så kan jag inte säga att jag är förvånad. jag såg den lilla tjejen som satt med mig på uteplatsen och pratade om allt, som bad att få sova hos mig, för hon hade bråkat med sin familj. som kom och bara ville ha en kram. gråter inombords för henne och hennes lilla dotters skull, som jag aldrig fått träffa för att jag antagligen inte dög enligt han som hon är tillsammans med.... 

Snälla hjälp mig hjälpa......... 

Ovido - Quiz & Flashcards