Alla inlägg den 15 mars 2016

Av storm82 - 15 mars 2016 17:17

Känslan av att inte vara älskad eller duga är bedrövande. Förra året viste både min syster och min bästa vän att jag ville bli gudmor. Ingen av dom frågade mig, Jag duger inte till att ha ett jobb, för gör jag något fel, så får jag ingen andra chans. Som flickvän, det var länge sen. har träffat en hel del killar, men när dom fått sitt så går dom vidare till nästa, jag duger inte som dotter eller syster. duger bara när min lillasyster är pratsugen och mig är den enda som hon vet inte har något liv. Om dom behöver hjälp med något som har att göra med telefoner/datorer/surfplattor, då duger jag.. för jag kostar inget.. även om jag inte är expert.. så har jag lite kunskap. Eller hur man gör när man ska börja stämpla, gå på aktivitetsstöd..... men det är inte därför jag vill känna mig behövd.... Jag vill känna mig ÄLSKAD...........

Skapa flashcards