Alla inlägg den 7 juli 2016

Av storm82 - 7 juli 2016 21:37

När man hela tiden får höra, varför kan inte du hitta ett jobb för, du måste hitta något att göra, varför kan inte du lyckas som alla andra.. etc etc. 

Tror verkligen folk runt om en att man vill vara sjuk, leva med kronisk värk i hela kroppen. Vända på vartenda öre varje månad. aldrig kunna unna sig något utöver det vanliga. Det verkar som om dom tror allt det där. 

Men den bistra saningen är den att ett jobb är inte lätt att hitta idag.

Plugga ligger väldigt långt bort, då jag känner att jag har lätt för att tuppa av, när jag måste sitta länge och koncentrera mig. 

Ingen som vill ha någon som har ont i hela kroppen dyngnet runt. 

Jag sover inte nätterna igenom. Vissa nätter sover jag inte alls. 

Depressionen blir bara värre och värre. Dödsångest attackerna kommer oftare, rädslan över att bli skadad... 

Jag orkar inte öppna vissa brev som jag får. 

Viljan att leva orken att leva blir mindre för var dag som går. Jag har ändå inget mer än värk och bekymmer som håller mig kvar.. men är inte den personen som skulle kunna med att göra något dumt..... 

Ovido - Quiz & Flashcards