Alla inlägg den 24 mars 2017

Av storm82 - 24 mars 2017 01:08

I hela min uppväxt och i mitt förra förhållade så fick jag höra, att jag aldrig skulle klara av ett eget boende.. det konstiga är att när ersättningen kommer varje månad, så sätter jag mig ner, med mina alla räkningar, öppnar upp kuvär efter kuvär, sätter omgående som betalningsdatum och sedan trycker på godkän. 

Att man sen ser att tusan med,,,, jag har 1500 kr kvar till mat och nöjen, det är inte den stora saken, sen tar jag även och betalar tillbaka om jag har lånat från någon, pengarna försvinner ut lika fort som dom kommer in, men jag tar mitt ansvar, ser till att jag inte hamnar i knipa, detta gör att om jag någonsin hittar ett jobb som jag kan klara av med min smärtproblematik, så kommer jag vara berättigad att ta ett lån, så jag kan fixa till mina tänder. det är det som får mig att fortsätta betala alla räkningar varje månad. att man inte vill ha en prick i systemet.. för det är så viktigt för framtiden.... 

Ovido - Quiz & Flashcards