Alla inlägg den 8 mars 2016

Av storm82 - 8 mars 2016 08:19

I förra veckan började jag pratat med an man som är 15/16 år äldre än mig. Första gången han kontaktade mig, så iggnorerade jag, men han hörde av sig nästa dag igen. Så jag tänkte att varför inte? Man kan ju se vad han är för någon i alla fall. Så i fredags kväll så hade vi våran första dejt, något som man trodde kunde ta allt från 30 min blev över 4 timmar. Jag hade väldigt trevligt i hans sällskap, sen drack han inte så mycket heller. Men det som nästan bettyde mest. Var att jag behövde inte lägga en krona på hela kvällen. Detta har stor betydelse då han har ett välbetallt jobb och jag är arbetslös. Så vi skickade meddelanden till varandra under större delen av helgen. Igår träffade jag honom igen. Då jag hade sagt att jag var godissugen, så frågade han vilket godis som jag gillade. tänkte att han kanske köper en chokladbit... nja riktigt så var det inte. Fick en hel bytta med godis.. Jag trivs i hans sällskap, känner mig lugn och trygg. så även om han ser lite gamal ut. Så är det hur han är som betyder något för mig...... hur han får mig att må...... 

Ovido - Quiz & Flashcards