Alla inlägg under maj 2017

Av storm82 - 2 maj 2017 20:44

Idag är en upp och ner dag, gamla bekantskaper har hört av sig, vilket var trevligt. Ikväll kom dock tankarna om livet. Vad som händer när vi dör, vandrar vi vidare, föds vi igen, har man en själ?

Jag har alltid trott att man lever mer än en gång. Så om man födds på nytt efter det man har lämnat jordlivet, så hoppas jag att det blir till ett bättre liv än det man har idag. jag är trött på att leva med värk, leva med en deppression som som titt som tätt gör att jag mår dåligt. Det hela började med att jag satt ute lite i solen idag. bara korta stunder. Detta får jag lida för ikväll. Känner värken som kommer. som strålar ut genom kroppen. ännu en dag som jag funderar på om jag verkligen måste hålla mig inne i sommar, inte kunna njuta av solen, få färg, jag håller mig inne på somrarna för att slippa må dåligt.... vilket jävla liv jag lever.... 

Ovido - Quiz & Flashcards