Alla inlägg den 14 februari 2014

Av storm82 - 14 februari 2014 22:54

Idag har alla hjärtan klappat extra hårt, många har firat den här dagen med nära och kära, själv hade jag en blindfika, den varade i en timme, ingen anning vad det kommer bli av det, tror inte ens han vet det. Innan vi sågs, så var det mycket snack från hans sida, om att han skulle försöka ändra min syn på män, kan ju säga att han inte lyckades något bra, ska jag känna ånger för det?

Min släkting som innan jul fick diagnosen canser, har nu fått reda på att cellgifterna har fungerat, så det blir en del behandlingar till. Detta käns väldigt skönt, måste jag faktiskt säga. 


Håll era drömmar vid liv, uppfyll dem så gott ni kan, för en vacker dag så kanske ni sitter där och hela livet har runnit er ur händera..... 

Ovido - Quiz & Flashcards