Alla inlägg den 3 mars 2014

Av storm82 - 3 mars 2014 06:37

Vilken väg man än väljer att gå, så finns det avstickare, ska man hålla sig till den stora breda vägen? den som är trygg och man vet att skyltarna stämmer, eller ska man ge sig ut på en avstickare och se vart man tar sig?

Jag gör ibland små avstickare, speciellt när det gäller män, en sak har jag lärt mig, att jag blir bara sårad, gång på gång. Dom flesta vill bara ha ett one night stand, sen finns det dom som bara ljuger, eller som en säger till mig hela tiden, jag ska inte leta så aktivt.. vadå aktivt tyckte jag, det är dom som tar kontakt med mig, inte tvärtom. Det är nog meningen att jag ska leva ett uselt liv, inte ha någon ekonomi, eller någon att krypa ihop hos, jag vill gråta, men vad hjälper det?

Det är nog bara att inse att oturen kommer förfölja mig,,,,, 

Ovido - Quiz & Flashcards