Alla inlägg den 15 mars 2014

Av storm82 - 15 mars 2014 07:17

En sak som är jobbig, det är att folk runt omkring en inte förstår hur det är att gå med värk 24 timmar om dygnet, hur dåligt man mår av att inte kunna göra vad som helst, att man hela tiden måste tänka sig för, gör man något utöver det vanliga, så kan man vara jättedålig senare. Min familj är på mig om att hitta ett jobb, Jag söker jobb varje månad, men det är inte så simpelt som dom verkar tro, eller som andra runt om en tror. fick för ett tag sen kommentaren att jag behöver ju inte uppge att jag har smärtproblem, det har ju inte en chef med att göra. Har funderat mycket på den meningen, har kommit fram till en sak. att uppger jag inte mina problem, så kan en chef utan problem sparka mig sama dag, för då har inte jag varit ärlig, utan undanhållit information. Säger man då på en intervju att man har smärtproblematik, ja då drar dom  öronen åt sig, man ser på dom hur kugghjulen snurrar. (hur mycket kommer hon vara borta? kommer det bli mycket sjukskrivning? kommer hon behöva gå hem tidigare varje dag? etc) ingen vill ha någon som inte är frisk, Någon som mig, 31 år gammal med en kropp som en 80 åring...... 

Ovido - Quiz & Flashcards